We can stay strong together. This is what friends are for.
Publicerat den

Hej på er mina fina! Sitter i skolan just nu med mina fina vänner. Vi har fått en hel del gjort och jag skrev nyss en lista på det jag har kvar. Det är så himla underbart att se att den listan har krympt. L.Y.C.K.L.I.G. 
Nyss var vi tjejer och mätte oss och jag är bara 164 cm lång! Kortast av oss alla! Jag har nog krympt tror jag... 
Hur lång är ni kära vänner? Någon mer som är kort som jag? 
 

Idag ska jag stanna kvar i skolan och få information om ett öppet hus och plugga lite mer. Jag måste få bort mer saker från listan! Sen ska jag ut på pw i eftermiddag! Skönt.
Här har ni lite motivation härifrån.
 
 
 
Update: Kan personen som skrev en anonym kommentar på det här inlägget skríva till mig och säga vem du är. Tack på förhand :*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?