Life is sometimes very hard to live.
Publicerat den

Jag tänkte dela med mig lite av hur det är just nu i mitt liv. För jag suger på att blogga och det finns en "anledning" bakom det. Tänkte att ni skulle få veta lite hur det står till.
 
 
Ni känner säkert igen er, i att livet kan vara väldigt messy ibland. Det är det för mig just nu. Jag vet inte riktigt vart jag står eller vad jag ska göra. Vilka beslut jag ska ta, vilken väg jag ska välja eller vad som kommer hända. Just nu försöker jag att ta dagen som den kommer, jag har iallafall bestämt mig för att göra det i fortsättningen. Söndag idag, den här veckan som har varit har varit den längsta och mest bergochdaliga veckan jag upplevt på länge. Mina känslor har varit upp och ner och hit och dit och jag har ändrat mig från att ena sekunden vara helt säker på en sak till att nästa inte våga göra det och börja tänka efter och inte vara så säker längre. Jag tänker hela tiden, men jag kommer aldrig fram till något. Jag blir galen på det. 
Det är mitt liv, jag ska bestämma över det. Det är jag som ska vara lycklig, det är mig det handlar om. Jag vet allt det där, men det gör det inte enklare. Jag skulle inte kunna berätta vad det handlar om ens om jag ville det, för jag kan inte sätta fingret på det själv. Inte det stora hela i sig. Dra helt enkelt bara slutsatsen om att jag är en mycket förvirrad och vilse liten flicka just nu. Jag är inte den som alla säger att jag är, stark, tålig, modig och allt det där. Det är det sista jag är. Jag är rädd från och till, orolig, för jag vet inte vart det här kommer att sluta någonstans. Hur mår jag i jul? Nyårsafton? Hur ser mitt liv ut då? Vad har hänt då? För ett tag sen visste jag precis hur jag ville ha det, och då skulle det tamigfan bli så också, men nu vet jag ingenting.
Jag får se vad som händer imorgon.



Anonym

I now it's hard right now, but you'll make it, you will get through it, you always will. So stay strong darling, i beleive in you! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?