Del 1- Mellanlandning i Qatar
Publicerat den

Så nu ska jag äntligen lägga upp bilder från mitt livs resa! Det blir sammanlagt 10 delar och detta är alltså den första, här är vi inte ens framme men det är alltså mellanlandningen vi gjorde i Doha, Qatar. Bara det i sig var ju en upplevelse, som tur är gick allting bra!
 
Detta är vårat rum på hotellet, skönaste sängen jag någonsin sovit i.
 
 Vi kollade runt och detta är poolen uppe på taket, som vi aldrig hann bada i för vi gick vilse i stan...
Här är början av våran uppäcksfärd, i början var det mysigt men sen blev det fuktigt och för varmt (jag hade yogapants på mig!!) och det blev ännu värre när vi förstod att vi gått vilse
 
 Men äntligen hittade vi ett bra ställe där vi åt och fick hjälp att hitta rätt väg tillbaka. Det visade sig att detta ställe låg ett kvarter från hotellet, vi hade alltså gått en flerakilometers-omväg. Men sånt är livet och vi fick ju se en hel del mer iallafall.

När vi kom fram till hotellet så gick vi allihopa och lade oss direkt. Dagen efter sov vi ut liite extra och sen var det dags för frukost och sen iväg til flygplatsen.  
SLUT PÅ DEL 1.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?