Hur jag firade nyår
Publicerat den

Här kommer några bilder om hur jag firade nyår.
Men innan detta var familjen och åt på Österns Pärla
och efteråt åkte vi till min mormor och morfar. Min
moster och hennes familj var där också och vi överraskade
dom!
Sen såg det ut såhär:
 
Kvällen började med lite snacks i form av detta:
 
och detta:
 
 
Min prins hade gjort sig festfin med blå skjorta och slips tillochmed!
 
 
Medans vi väntade på att tiden skulle gå fanns det tid för lite sånt här:
 
 
Sen var det dags att äta. Det fanns hjärtformad salami, kalas! (Även fast jag inte äter det, det var fint att se på.)
 
 
Sen bestämde vi oss för att ta ett gruppfoto. Först håller vi på att göra oss iordning och sen det slutgiltiga kortet! Fint va? Där är min fina familj ♥  
 
 
 
Sen minglade vi lite till. Mormor hade inte haft någon gran och när hon fick den här av mig och Simon i julklapp ställde hon den där. Det är såna där saker som är så fint och man blir så jäkla glad!
Sen är det min vackra mamma och min lilla kusin 
 
 
Simon lekte med Adrian lite till! 
 
 
Sen dansade vi! 
 
 
Sen var klockan plötsligt tolv och vi skålade! Det var så mycket glädje och leenden, vackert minne!
 
 
Så såg min nyårsafton ut. Den kunde inte ha blivit bättre. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?