Gaddning
Publicerat den

Förlåt att jag knappt har uppdaterat idag! 
Men skolan tar mycket tid och efter skolan åkte 
jag och min pojkvän till en kompis som skulle 
tatuera honom! 
Här har ni lite bilder!
 
 
Såhär blev det. 1. Motivet han skulle göra, jag har ritat. 2. Vart den skulle sitta. 3. Såhär mycket gjordes ikväll. Det gjorde för ont för att fortsätta.
 
 
In progress
 
 
Eftersom det inte blev som vi tänkt oss och det fanns mycket tid kvar så kom jag på den briljanta idén att göra något annat när vi ändå var där! Han hade mycket mer han ville göra men kom tillslut fram till en fjäder som fadade ut i fåglar på underarmen. Så så blev det! Och det gjorde lite ont det med, haha
 
 
 
Jag längtar så sjuktförbannatpissjävlaassuperjätteotroligtförjäkligthemsktmassa-mycket tills jag ska gadda mig.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?