Ett konstaterande
Publicerat den

En stor bidragande faktor till att jag inte kommit igång med träningen är gymkortet. Jag vill skaffa det hit jag vill skaffa det dit, det är för dyrt, vilken gym, osv osv. Varför måste jag ha ett gymkort för att komma i form? När jag lika väl kan träna här hemma. Jag har inga maskiner, nej. Men det är ju skitbra att träna med sin egen kroppsvikt och allt jag behöver har jag. Hantlar, matta, träningskläder och musik. Vi har ju värsta ljudsystemet på rummet, varför inte utnyttja det? 
 
Jag ska sätta mig nu och slå ihop ett bra träningsschema, ladda ner några bra appar och fixa värsta spellistan! Sen är det bara att sätta igång. 
Jag tror jag har kirrat morgondagensträning: en heldag på ett äventyrshus!
Har någon av er varit på ett sådant? Det är verkligen underskattat. Här där jag bor finns det ett ställe som heter Alborgen. Och alltså, jag ser stället från mitt sovrumsfönster. Jag tittar på det just nu. Så jäkla nära, om man kunde springa rakt över åker och motorväg! Skämt åsido, det är väldigt nära och jag är där för sällan. Jag tycker att det är jätteroligt!
Allt finns där: utmaningar, variation, samarbete, glädje, skratt, musik och hur roliga banor som helst! 
Så dit ska jag nog imorgon, tillsammans med min pojkvän, lillasyster och hennes bästa kompis. Ska bli fett! 
 
Här är lite motivation xxxx gången gillt?! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?