Återkomsten
Publicerat den

Trots nada uppdatering så är det ändå några tappra människor som går in och glor på samma gamla inlägg! Vad fina ni är.
Anledningen den här gången är några olika. Jag har inte orkat, jag har haft mycket att göra och jag har varit sjuk. Jag är fortfarande sjuk men nu tänkte jag ändå försöka börja lite smått igen! 

En kär vän till mig sa att jag borde fortsätta med leveranserna kl. 7 varje morgon och det tänkte jag göra. Jag ska fixa och tidsinställa några stycken. Det är så bra, då sköter det sig själv! 
Förövrigt då,
jag har internetshoppat lite. Dock bara beställt hem en sak, ett par superfina skor, men imorgon ska jag beställa mer. Förhoppningsvis en väska, en tröja och ett till par skor. Vi får se om jag är lika kär imorgon! Självklart visar jag upp allting när det kommer!
 
Jag hade tänkt gå tillbaka till skolan imorgon men nu verkar det som att jag fått ett återfall med feber och skit. Så vi får se hur det blir med det! 
Om jag stannar hemma ska jag se till att knäppa kort på lite shopping jag inte visat upp än, jag fyndade nämligen häromveckan! Hur nöjd som helst! 
 
Men nu ska jag försöka sova bort den här skiten! Godnatt ni fina! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?