Insta
Publicerat den

          
Min fina pojkvän och massa popcorn och Insane på Grönan.
 
            

Mina tjejer på en nagellektion och mammas naglar som jag satte tippar på.
 
             

En väldigt bra bok som jag lånade på bibblan och en god kladdkaka.
 
             

Bakning med mina tjejer och barnspel med bästa vän och älskling.
 
             

En konstig frisyr på mig och en massa goda sommarhallon!
 
             

Min prins och jag och en gitarr som är fin.



felicia hansebacke

tack för dina varma ord. det är sant som du säger, det tillhör nog den biten man kallar kärlek men också kanske vänskap. man kanske inte får svar på alla frågor, men en del för att kunna förstå livet. förstå vad som är värt att kämpa för. man måste falla för att kunna resa dig upp, ramla för att orka fortsätta. det är såna här kommentarer från fina och underbara människor som gör mig stark. tack vännen <3

Svar: Kloka du <3Vill du ta en fika någon dag?
Lisa-Marie "Samyi" Sandert



URL: http://fhansebacke.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?