Let's try again!
Publicerat den

Jag satt och bläddrade bak i mitt arkiv här på bloggen och hittade listan jag aldrig gjorde klart. Så jag tänkte ge mig på't igen! Men jag kan inte lova att det blir varje dag, men jag ska försöka så gott jag kan! 
Här är den iallafall:
 
♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
♥ Dag 2 - Mina bästa vänner
♥ Dag 3 – Något jag saknar
♥ Dag 4 – Min familj
♥ Dag 5 – Det bästa som finns
♥ Dag 6 – Min dag i detalj
♥ Dag 7 – Min garderob
♥ Dag 8 – Min favoritplats
♥ Dag 9 – Mina favoritskor
♥ Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i
♥ Dag 11 – Tre favorit låtar
♥ Dag 12 – Mina rädslor
♥ Dag 13 – Min favoritårstid
♥ Dag 14 – Mina brister
♥ Dag 15 – Om min utbildning
♥ Dag 16 – Framtidsdrömmar
♥ Dag 17 – Hur jag håller mig i form & hälsosam (läs: försöker)
♥ Dag 18 – 10 saker jag tycker om






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?