Dagen blir vad du gör den till. Le till dig själv i spegeln på morgonen så börjar du iallafall bra.
Publicerat den

Idag var det en ganska bra dag. Trots att jag inte fick mycket sömn inatt så lyckades jag ändå göra mig själv nöjd i skolan idag. Dock så höll jag på att somna under svenskalektionen, vilket inte var så bra. Men idag har jag rensat bort några stenar som tynger mig, så det känns jätteskönt!
Efter skolan träffade jag på Svanis och en kompis till oss, älskling agerade påsbärare när vär vän shoppade. Haha, han är nästan lika tokig som mig när det kommer till shopping! Vi tog en promenad från söder så liet motion har jag fått idag också, trots det kassa vädret. 
 
Just nu är min prins på Tempo och handlar lite, onyttigt snacks åt sig själv och jag beställde vaniljglass och mango, kiwi och banan. Fy vad gott det ska bli med lite frukt!
Och för att göra er ännu mer hungriga, här kommer lite nyttig inspo!
 
 
Ha en skön kväll allesammans, kom ihåg kvällsfika! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?