♥ Dag 5 – Det bästa som finns
Publicerat den

 
Det är bland det absolut bästa jag vet. Alla borde ha en (eller flera) riktigt riktigt bra vänner. Sån(a) som man kan fly till, skratta med, gråta med, busa med och göra allt annat med! Som lyssnar på allt, som alltid finns där. I nöd och i lust, skulle man kunna säga. 
Viktigt är dock att; "ge och ta". Behandla din vän som du vill att hen ska behandla dig. Hur viktigt som helst.
Jag har den lyckan att ha såna här vänner. Och jag älskar dom, och nu vet ni ju vilka dom är!
 
 
Jag älskar känslan jag får när en superbäst låt spelas på HÖG volym, i ett mysmörkt rum fullt med gladgalna människor, och bara släppa loss!
Jag älskar att skita i om någon ser.
Jag älskar att det känns så bra att allt annat försvinner och man har bara kul kul kul!
Såhär kul har jag haft många gånger och jag att det ska bli ännu fler! 
Jag tänker aldrig sluta älska att göra det här.
Jag tänker aldrig sluta göra det.
Man blir aldrig för gammal för att ha kul.
 
 


Jag tycker såklart om mer saker, men dom där två är fan bäst. Den första inkluderar så mycket.
Men här är några fler saker jag älskar:

 ¤ Resa
¤ Hångla
¤ Sova
¤ Skapa
¤ Sminka
¤ Kläder/ mode
¤ Äta det jag tycker är gott
¤ Skratta
¤ Rita 
¤ Livet

 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?