♥ Dag 2 - Mina bästa vänner
Publicerat den

 
Idag ska jag alltså berätta om mina bästa vänner. Dessa personer byter hur mycket som helst för mig, typ allt och jag vore ingenting utan dom. Eller jo, men jag vore väldigt väldig tom. Observera även att dessa personer är mina absolut bästa vänner. Jag har fler som verkligen står mig nära, men dom här är dom absoluta.
Jag tar dom en och en uton någon speciell ordning.
Enjoy.
 
 
Min fina fina fina vän. Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar den här tjejen. 
Vi är varandras motsatser, verkligen. Men ändå så är vi bästa vänner. Vi har faktiskt aldrig bråkat, för vi har aldrig behövt. Vi löser saker ändå utan bråk och vi förstår varandra på en nivå som jag inte kan med någon annan. 
Telepati? Ingen aning, men någon extra connection är det iallafall. 
Anyway, jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är BÄST!
 
 
 
Min pojkvän, min bästa vän och min vapendragare. 
Vi har varit med om så jävla mycket och ändå står vi kvar. Ibland så har jag tillochmed trott att "nej, nu är det slut på det här. Det kommer inte gå," men på något sätt så har vi alltid lyckats ta oss upp tillsammans.
Jag älskar dig och jag tror på oss. 
 
 
Mandis Mandis... Vart ska jag börja? Du är vårt gäng alldeles egna yrväder och jag älskar att du är så! Du är så rolig att vara med och en sån himla fin person. Jag är så himla glad över att du är en av mina bästa vänner!
I LOVE YOU 
 
Du är den i vårt gäng jag är mest lik, tycker jag. Men det är ingenting dåligt, för vi har också hur kul som helst tillsammans! Du är en underbar person och jag är jätteglad över att ha dig som vän. 
ÄLSKAR DIG SÖTNOS
 
Min söta knäppis. Du är så tokig och det är underbart! Jag älskar personer som du, jag älskar dig! Vi har massa roliga minnen tillsammans (allihopa) redan och många fler komma skall! 
TE AMO
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?