♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
Publicerat den

 
Bra med mig: 
envis, social, ödmjuk, snäll, rolig, har humor, kärleksfull, hjälpsam, smart, glad, fantasifull och kreativ.
 
Behöver en vän hjälp så finns jag alltid där, jag prioriterar andra först, oftast. Jag är för det mesta glad och försöker alltid att liva upp en tråkig stämning eller prata med någon som sitter tyst. Jag älskar att träffa nytt folk och höra deras historier och åsikter. Jag är väldigt öppen för andra åsikter och tankar men håller hårt om mina egna. Dock kan jag lätt inspireras av andra och jag har även lätt att se saker från andra perspektiv än mitt eget.
Om ni undrar hur jag är att umgås med så hänvisar jag er att fråga någon av mina vänner, haha. Men personligen så tycker jag nog att jag säkert är ganska så rolig och påhittig. Jag är också mycket rastlös vilket resulterar i att jag ofta vill hitta på saker. Men även jag har dagar då jag verkligen inte känner för någonting. 
I överlag har jag mycket energi, men jag har perioder då jag gräver ner mig i en grop och bara gör det jag måste. Men i de flesta fall går det över snabbt! 

 
Jag är även en väldigt kreativ person och jag älskar att pyssla och skapa! Jag tycker om att ta någonting gammalt och göra det till en ny grej som jag gärna använder varje dag. 
Och jag älskar även att uttrycka mig i kläder och stil. Det är väldigt viktigt för mig att jag bär kläder som jag trivs i men samtidigt är snyggt. 
NOTE TO SELF: Bli bättre på outfitbilder.
 

Jag ÄLSKAR linjen jag går --> Stylist. 
Den är som gjord för mig. Vi får hålla på med makeup, naglar, kläder, stil, stilhistoria, färger och former osv osv! Detta älskar jag, det är så himla roligt att hålla på med saker som dessa. Det är verkligen min grej! 
 
 
Dåligt om mig:
Hett temperament, långvarit arg, starka åsikter, rastlös, envis, kan vara en riktig bitch.
 
Blir jag arg eller irriterad på någon så låter jag den personen veta det och jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, men jag vet när det är bättre att bita sig i tungan. Oftast iallafall. 
Men ogillar jag någon så krävs det mycket för att jag ska ändra mina åsikter om den personen, ofta så går det inte. Har den gjort något som satt spår i mig så har den det.
Där kan jag dock bli lite överraskad på mig själv, för jag har förlåtit människor som har skadat mig riktigt rejält men jag kan inte göra det med någon som har jag gjort något mindre allvarligt... Varför vet jag inte ritkigt, jag ogillar kanske den sista personen för mycket helt enkelt.
 
Jag skrev även rastlös och envis här, för det finns ju två sidor av det hela. Ibland är  det bra att kunna ta det lugnt och varva ner lite och ibland så måste jag faktiskt ge mig. Fast jag inte vill.
En annan sak jag har väldigt svårt med det är att säga förlåt. Jag är fakiskt riktigt dålig på det, när det verkligen gäller. Fast jag vet att jag har gjort något fel så kan jag inte med att svälja min stolthet ibland, men för det mesta så gör jag det tillslut iallafall!
 
 
Är det någonting mer ni vill veta så är det bara att fråga! 
Puss lovies!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?