Modelldag!
Publicerat den

Hje sötnosar! Förlåt för sämst uppdatering men jag har haft fullt upp. Idag hade vi modelldag, tema fantasy! Det var verkligen hur kul som helst och jag blev nöjd. Även fast jag tittar tillbaka och ser att vissa saker hade jag kunnat göra bättre. Men jag knäppte mycket kort så här har ni några! 
Kommentera gärna, ni är så dåliga på det!
 


 
Jag försov mig dagen till ära, men jag kom dit tillslut iallafall och det var dags att börja! Såhär cleant höll det sig inte länge, kan jag lova.
 
Jag använde glitter, huuur mycket som helst. Älskar´t!
 
Här har ni henne, vilken dam!
 
Mitt tema var vinter. Så jag gjorde henne till en isprinsessa!
 
Hon blev så jäva vacker! (läs: vackrare)
 
Närbilder... ALLTSÅ!
 

Jag blev himla nöjd, som sagt. Och jag är så himla glad att jag fick Elin som modell, hon pasade så förbannat bra i det här. 
L.O.V.L.E.Y.
 



Anna M

SÅ JÄVLA SNYGGT!! du är så duktig och påhittig Samyi, alltså<33333333333333på den isprinsessan!

Svar: Ååååh taaack, vad glad jag blir!! Får jag lägga upp några bilder jag knäppte på dig också? :D
Lisa-Marie "Samyi" Sandert



URL:


Prinsen

Du är så duktig min ängel!! Stolt över dig, puss älskar dig <3

Svar: Naaw tack sötnos! Love ya <3
Lisa-Marie "Samyi" Sandert



URL:


Klara B :D

Coolt Samyi!!!! Snacka om att vara creativ ;) <3

Svar: Tack så mycket fina du! :D <3
Lisa-Marie "Samyi" Sandert



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?