I hope friday will come soon
Publicerat den

Hej vänner! 
När jag vaknade imorse hade jag ingen aning om att jag skulle disikrera (stavning??) en bläckfisk idag. Det var alltså precis vad stylisterna gjorde idag, glamoröst.
Jag har bilder, men jag hoppar över att lägga upp dom här. Det är inte vackert direkt.


 
Annars då? Det ser ut att bli en relativt lign och skön vecka. Imorgon är det föreläsnig som gäller, vi ska få besök av en transsexuell person, det ska bli riktigt intressant. Sen på kvällen så planerar jag och mina girls en skräckkväll och dagen efter och på torsdag så är det studiedag som gäller! Onsdag blir nog lugn men torsdagen kommer att gå till förberedelser inför freeedaaaaag! 
Välja kläder, skriva frågor till intervjuerna jag planerar att göra och bara ladda upp. Jag längtar som fan, och helst av allt hade jag velat stanna kvar i sthlm och gå dagen efter också. Jag tror inte att jag kommer att hinna med allt jag vill göra annars tyvärr... Men problemet är vart jag ska slagga så tyvärr så får jag nog hinna med det jag hinner!
 
Jag funderar på att göra en helt egen kategori till Attitude. För det är så himla mycket som jag vill göra så att jag kan visa er sen, får jag min vilja fram så kommer jag hem med hur mycket att visa som helst! 
Vad tycker ni?
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?