♥ Dag 6 – Min dag i detalj
Publicerat den

Jag tänkte fortsätta med listan som jag tvärt slutade med.
Nu är det alltså dag 6, min dag i detalj. Jag tänkte visa er min morgon i bilder, men resten berättar jag om. (Då jag är hemma idag, annars hade jag knäppt kort hela vägen)
 
 
Jag vaknar upp i den här sängen, oftast inte ensam då jag börjar tidiagre än min pojkvän nästan alla dagar. Och förresten är det inte sådär ljust, iallafall inte så här års, tyvärr.
 
Om jag har vaknat i god tid så brukar jag kika lite i någon modetidning för att få inspiration och motivation för dagen! (Ett tips till er, det är en riktigt bra grej!)
 
Sen spenderar jag resten av tiden här och fixar mitt hår och sätter på mig ett ansikte (skämt åsido). 
 
Oftast har jag valt kläder dagen innan och då ligger dom framme sådär fint. Men har jag inte gjort det så är det det viktigaste och jag springer runt som ett yrväder och letar kläder jag vill ha! 
 
Jag är riktigt dålig på att äta frukost, och det händer oftast att jag köper någonting när jag kommer ner till stan. Vilket inte är bra för varken min plånbok eller för min hälsa (för oftast blir det något ohälsosamt). Men det ska jag verkligen se till att ändra på!
 
Sen tar jag iallafall bussen till skolan (köper frukost...) och sen går jag till stället jag ska spendera den största delen av dagen på. 
Där är jag alltså, till 15-16 tiden. Efter skolan kan det hända att jag går runt på stan en stund eller åker hem, om jag inte har planerat någonting annat. Låt oss säga att jag inte har det.
Då åker jag hem, pluggar lite om jag behöver. Annars så gör jag något annat...
- ritar tatueringar/ designar
-bloggar -
letar inspiration i modetidnignar-
 - kollar runt på blogga
- umgås med familjen -
- städar... listan kan göras lång!
 
Men jag håller mig sysselsatt med någonting tills det är dags att gå och lägga sig.
Och när jag har gått och lagt mig så gör jag säkerligen något annat så jag inte somnar förrens flera timmar ändå! 
 
Ungefär sådär ser en "normal" dag ut för mig! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?