Attitudemässan i Kista!
Publicerat den

På fredag ska jag till Attitudemässan med skolan. Vi var där förra året också och det var så himla bra! I år kommer bli ännu bättre! Jag ser verkligen fram emot det här, det ska bli så himla kul.
Och såklart ska jag knäppa massa kort och berätta om dagen här på bloggen. Jag har fått låna en systemkamera av min jättesnälla kusin (tack igen Jessica!) så det kommer förhoppningsvis bli bra bilder. Bara jag kommer ihåg att knäppa kort, jag kommer bli så uppslukad. Fan vad kul det här ska bli!
(Note to self: MÅSTE.VÄLJA.OUTFIT!!!)
 
Vi kommer att vara där under branschdagen men vilka ska dit på lördagen? (Då är det för allmänheten)
Ni som är intresserade av mode, skönhet, kreativitet och allt vad det innebär, ni får INTE missa det här! 
 
 
 
Det kommer många designers dit, men de jag ser mest fram emot att se på catwalken är:
 
 
och
 
LARS WALLIN!
 
Dem var båda där förra året och det var MAGISKT.
Som sagt, jag längtaaaaar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?