A Halloween to remember
Publicerat den

Kvällen började vid fyra, jag fixade min pojkvän, Amanda, Sofia och till sist mig själv. Allt var klart och festen kunde börja!
 
Såhär stilig var min pojkvän.
 
Anna kom först, med linser och allt.
 
Jag och Sofia såg ut såhär, och så fanns det såklart massvis med spindelväv.
 
Vi var glada så vi dansade lite.
 
Min lillasyster hade gjort om sig till pojke, en död sådan.
 
Vi dansade ännu mer, kul tyckte mina tjejer Elin, Amanda, Linnea, Nico och Martina
 
Vi dansade lite vals till nån partylåt
 
Vi dansade ännu mer, så kul tyckte vi att det var. Jag ser lite kär ut.
 
Amanda och Elin.
 
Här är vi tjejor, och nästan Felicia.
 
Sen kom en Viktor och en Simon.
 
Sen lekte vi lite, här springer Ellen tio varv runt en marshall. Norsk fylla kallas leken,
 
Norsk fylla tar på krafterna så Stina blev törstig och biter Nico lite (som förövrigt var en djävul, inte varje dag man ser det)
 
Och sen var det Annas tur att springa lite
 
Vi åt också, någongång under kvällen!
 
Viktor vann "Bäst utklädda kille". Han vann ett fint skärp, en söt mugg att shotta med och massa godis.
 
Och Amanda vann "Bäst utklädda tjej", och hon fick också godis och lite annat smått.
 
Viktor och Simon bjöd på lite Gangnam Style.
 
Talang är ordet.
 
Emilia och Felicia bjöd på lite dans kvällen till ära.
 
Elin och Linnea
 
Vampyrparet och deras vän Satan.
 
"Oj, knäppte du?"
 
 
 
 
 
 
Vi dansade jättemycket ända tills festen var slut. 
 
GRUPPBILDER!
 
Tack alla för en underbar fest! Vi kör igen nästa år monster!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?