Next step
Publicerat den

Hej fina ni som fortfarande orkar kika in här. Jag har inte bloggat på nästan en vecka och jag vet att det inte är första gången jag slarvar. Men jag har inte haft någon motivation nu på sistonde. Men nu känns det som att den är påväg tillbaka, (det märker vi!)
Jag har nyss tränat och det känns jättebra! Men det var skiiiitjobbigt! Idag har jag också druckit två liter vatten! Vilket är sjukt bra för att vara mig, för jag är jättedålig på att dricka vatten. Men nu har jag en vattenflaska i skåpet som jag bara fyller med vatten varje morgon så blir det som en rutin! (TIPS!)
Kommer blogga snart igen och då tänkte jag göra en liten grej, så att ni lär känna mig bättre. 
Hoppas att kommer tycka det är kul! 
Puss finisar!

PS! Kom ihåg att dricka vatten! ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?