♥Dag 6- Min dag i detalj
Publicerat den

Jag har som sagt inte haft det lätt nu på sistonde, eller lätt och lätt... jag har inte haft tid. Men jag ska nu iallafall skriva lite om hur en vanlig skoldag ser ut för mig!

Först vaknar jag supersegt på morgonen och sen är det dags att kliva upp och sätta fötterna på det kalla golvet och hasa sig ner mot toaletten. Tvätta ansiktet och oftast gå på toa. Sen är det dags att sminka sig. Och efter det måste jag välja kläder för dagen, vilket oftast brukar ta längst tid!
Efter det drar jag mig till skolan, är där till tre. Sen hittar jag antingen på något på stan eller åker hem. 
Det är typ min dag, det där med detalj blir nog ett liiiite för långt inlägg!
Sen blir det kvälla och jag tvättar bort sminket och går och lägger mig!
Slut






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?