♥ Dag 2 - Mina bästa vänner
Publicerat den

Nu ska jag alltså berätta lite om mina bästa vänner. 
Först och främst vill jag bara säga att alla dessa personer betyder MASSOR för mig och jag skriver dom utan någon speciell ordning.



Sofia, min fina Sofia. Du finns alltid där för mig och vi kan verkligen prata om allt. Jag vet inte vart jag ska börja, vi har gjort så mycket tillsammans. Du är en sån vän som jag behåller livet ut. Min raring, du är guld värd. 
Jag vet inte hur många gånger du sett mig gråta? Och det är omöjligt att räkna ut hur många gånger du fått mig skratta, hur många gånger vi har skrattat  tillsammans. Vi har gått igenom mycket, och mer komma skall!
Jag älskar dig Sofia Sundin, min vackra vän♥




Felicia, haha min söta syster! Jag var tvungen att ta den bilden. 
Du är så fin och jag är så glad att ha dig som min lillasyster. Oj, vad vi har  bråkat men vi har haft kul tillsammans ännu mer. 
Vi kan prata om allt och jag kommer alltid att finnas här för dig vännen min.
Jag är stolt över att vara din storasyster.
Te amo.♥



Simon, min bästa vän, min själsfrände, min prins. Jag är så glad att jag fann dig. Du är allt jag någonsin önskat mig. Jag kan inte se mig själv utan dig vid min sida. Vi föralltid.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta.♥



Amanda, söta Mandis. Är glad att vi blev vänner, trots att vi ibland inte kommer riktigt överrens så har vi haft riktigt kul ihop under det senaste året. Och haha, jag glömmer aldrig första gången vi träffades och du dejtade galgerna
Du är underbart rolig och snäll, trots dina stunder ;)
Jag älskar dig raring, du är fin och älskad glöm aldrig det
Elin, gulliga du! Du må vara en av dom flummigaste människorna jag mött, men jag tycker om dig så mycket! Du är så söt och rar. Sådana som dig borde det finnas fler av,
Och du är urduktig på att rita, sluta säg att du inte kan. 
Puss på dig min söta vän. 
Jag älskar dig ♥




Linneá, lilla Yoda. Du är så rolig och vi kommer så bra överrens. Jag är jätteglad att jag träffade dig och du ska veta att du är en av de bästa!
Jag hoppas vi (allihopa) håller ihop.
Älskar dig! ♥




Sådärja, det var en kort presentation av mina närmsta. Här kommer ett litet bildhav av sköna bilder som symboliserar fina minnen! 
Ni betyder mest ♥



Sofia

Samyi, min fina Samyi. Jag sitter här och läser med en liten tår i ögat. Du är bäst och finast, glöm inte det! Älskar dig <3



...Och nu är förresten din present inslagen och klar, hihi. Snaaart ska du få den <3



URL:


Amanda Rosenqvist

Haha, ja, att dejta galgarna var det roligaste jag har gjort, i hela mitt liv ;D



Älskar dig Samyi, trots mina egna stunder och våra stunder. Men vi har för jävla roligt tillsammans! I LOVE YOU!<3



URL: http://arosenqvist.blogg.se/


Din prins!

Min vackra flicka! Jag älskar dig så och är sååååå himla glad att jag träffade dig för drygt 1,5 år sen! Älskar verkligen dig över allt! <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?