♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
Publicerat den

En presentation om mig alltså... Mig i 10 ord:
Glad
Omtänksam
Kreativ
Livfull
Rastlös
Envis
Kontrollfreak
Pratglad
Social
Ärlig



Jag är väldigt mån om mina nära och kära. Jag är en sån där person som inte kan vara ensam. Är jag ensam så får jag panik, ångesten tar över mig. Jag behöver veta att jag har människor som finns där för mig. Jag voreingenting utan mina närmsta, dom betyder hur mycket som helst för mig. Dom betyder ALLT.
I nästa inlägg får ni veta lite mer om några av dom.



Kreativitet. Det har varit en stor del av mitt liv då jag har blivit uppväxt i en väldigt kreativ och händig familj. Vi har alltid pysslat, byggt, sytt och målat. Det är nog därför jag älskar det så mycket, det är en av de bästa sakerna jag vet: att skapa.
Jag vill göra det hela tiden, bara jag tittar mig omkring så får jag inspiration och upptäcker någonting jag vill göra. Hade jag haft plats och råd så hade jag inrett ett litet pysselrum här hemma. I framtiden kanske!



Förövrigt bor jag i Gävle. En mycket mysig stad kan jag tycka, te.x bilden ovan är från en väldigt fin park här i vår stad. Jag trivs här men jag planerar inte att stanna hela livet. Jag vill se världen, men rötterna förblir här. 
Jag föddes i en annan del av staden än den jag bor i nu, jag föddes i Brynäs men bor nu i Valbo med hela min familj.

Det var en del om mig, mer får ni ju veta under dom kommande dagarna.
Puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?