18 days to let you know me better ♥
Publicerat den

Här har ni det jag skrev om igår.
Jag klickade in mig på söta Lindas blogg och hon hade lagt upp en 20-dagars lista där hon berättade saker om sig själv. Jätterolig idé och jag var tvungen att sno den. Men jag kör på 18 dagar istället, haha.
Här har ni:

♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
♥ Dag 2 - Mina bästa vänner
♥ Dag 3 – Något jag saknar
♥ Dag 4 – Min familj
♥ Dag 5 – Det bästa som finns
♥ Dag 6 – Min dag i detalj
♥ Dag 7 – Min garderob
♥ Dag 8 – Min favoritplats
♥ Dag 9 – Mina favoritskor
♥ Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i
♥ Dag 11 – Tre favorit låtar
♥ Dag 12 – Mina rädslor
♥ Dag 13 – Min favoritårstid
♥ Dag 14 – Mina brister
♥ Dag 15 – Om min utbildning
♥ Dag 16 – Framtidsdrömmar
♥ Dag 17 – Hur jag håller mig i form & hälsosam (läs: försöker)
♥ Dag 18 – 10 saker jag tycker om
♥ Dag 1 - Presentation av mig själv
♥ Dag 2 - Mina bästa vänner
♥ Dag 3 – Något jag saknar
♥ Dag 4 – Min familj
♥ Dag 5 – Det bästa som finns
♥ Dag 6 – Min dag i detalj
♥ Dag 7 – Min garderob
♥ Dag 8 – Min favoritplats
♥ Dag 9 – Mina favoritskor
♥ Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i
♥ Dag 11 – Tre favorit låtar
♥ Dag 12 – Mina rädslor
♥ Dag 13 – Min favoritårstid
♥ Dag 14 – Mina brister
♥ Dag 15 – Om min utbildning
♥ Dag 16 – Framtidsdrömmar
♥ Dag 17 – Hur jag håller mig i form & hälsosam (läs: försöker)
♥ Dag 18 – 10 saker jag tycker om

Jag skriver den första ikväll om jag hinner, om inte, så kommer det upp imorgon! 
Puss på er! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?