Workout in tha wood
Publicerat den

Idag startade jag dagen med en långpromenad ut i skoga! Det var så himla mysigt. Först sprang jag runt med hög härlig musik i öronen, men rätt som det var så slog det mig. Hur längesen var det egentligen jag lyssnade på naturen? Så jag tog av mig lurarna och stoppade ner dom i fickan, och ack vad underbart det lät. Fåglarna kvittrade och man hörde vatten brusa en bit bort. Det var så himla härligt att gå runt där i skogen, alldeles själv, och bara..gå. Det ska jag absolut göra fler gånger. Jag har lovat mig själv att försöka gå ut och gå varje dag. Såklart att man inte hinner ibland, men så fort jag får tillfälle så blir det ut och gå!
Anledningen till denna hastiga rörelse var att jag satt och tittade in lite inspirerande bloggar och plötsligt hamnade jag på en sida där det var fullt med peppbilder. Snacka om att jag blev motiverad! 
Här har ni lite bilder:






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?