Uppsättningar och nya favoriter
Publicerat den

I skolan för några dagar sen så tränade vi på någonting som heter Svinrygg, hur snyggt som helst och ganska svårt. Men det är väl en fråga om träning som allting annat, hursomhelst så var det jättekul. 
Det blev hår över och det fick man göra vad man ville med. 
Så jag gjorde såhär:

En blomma på snedden med 5 loops.
Här har jag faktiskt ingen aning om vad jag gjorde riktigt. Men det blev inte fult, haha. Min lärare sa att vi skulle tänka att vi skulle skicka ut våran modell på en modevisning och hon skulle se spejsad ut. Jag kan inte riktigt säga att jag blev nöjd med resultatet om man ska gå efter instruktionerna. Jag hade kunnat hittat på något ännu mer läckert. 
Men jag blev nöjd med svinryggen iallafall!
Och på tal om någonting annat!
Jag var på Erikshjälpen (second hand) med min familj i lördags och då hittade jag denna väska:
Jag älskar den! Klassisk och perfekt. Lagom stor och lätt att bära. 
Jag märker verkligen hur mycket min stil och tänkesätt har förändrats på typ ett halvår. Jag kan se saker och kläder på ett helt nytt sätt nu och det är jag glad över! Jag har så mycket att välja på nu!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?