Söt lösning
Publicerat den

Idag kom jag hem med ett till par skor. Jag fyndade dom på Myrorna för en hundring. Gillar att dom är lite annorlunda, bild kommer sen :)
Sen var jag och min kärlek på Media Markt med lillkusinen för att hitta spelgubbar som var slut, stackarn. Men jag fick med mig fem linjerade block hem och äntligen köpte jag ett par hörlurar! Hur svårt ska det egentligen vara att hitta hörlurar som inte är runda längst fram, förstår ni vad jag menar? Jag kan bara ha såna som är platta och äntligen hittade jag dom, bara 69kr. Och bra ljud är det också. Kap!
Som sagt så var vi på Myrorna och jag fick med mig en fin och mysig tröja också, lite kort är den men jag tycker om den iallafall! :)
Min pojkvän skulle låna hörlurarna och så sa han "Tänk vad fort dom knyter ihop sig alltså!" Då hade det redan blivit en knut på dom och sånt är ju riktigt jobbigt! Så då slog det mig! Music Doughnuts! Jag visste att jag hade sett dom förut så jag letade runt på internet och hittade en koreansk sida som sålde dom för bara $5.46! Jag tänkte att "gud så billigt, frakten är väl hemsk!" Men ser man på, vad fel man kan ha! Allt tillsammans blev bara $8.86, vilket motsvarar runt ca. 60kr! Så nu är dom sötnosarna påväg hem till mig, lösningen på detta otroliga problem! 
För er som inte vet vad jag pratar om så är det, precis som dom heter, små munkar som man snurrar runt sladden på när man har dom i fickan eller handväskan, på så sätt så blir det inte knutar. Och när du vill använda dom så är det bara att snurra ut! Smart va? Finns här.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?