Hurtig dag!
Publicerat den

Hej! Jag kom hem för ett tag sen efter att ha varit på språng hela dagen! Det känns rikigt skönt att vara hemma igen och jag älskar känslan av att slappna av efter att ha varit ute en hel dag! 
Jag sitter här i min säng med massor av motivation och inspiration! Jag googlar runt och letar massa bra träningstips och bra bloggar som motiverar. För nu har jag bestämt mig för att köra igång med riktig träning på måndag! Jag är så trött på att vara lat och inte göra någonting och ska sanningen fram så älskar jag att röra på mig! Men jag tycker mycket om att ta det lugnt också men det har jag gjort alldeles för länge nu. Dags att byta vanor! 
Så på måndag kör jag igång. Räkna med mer träning och hälso inlägg här på bloggen. Som jag förövrigt ska försöka uppdatera mycket oftare! 

Eftersom jag är ovan och inte alls har någon kondition så tänkte jag börja med powerwalks och joggningsrundor, blandat med lite styrkeövningar. Mitt mål är att få en fast kropp, bra motion och topphälsa!
Jag ska börja äta mycket mer hälsosamt och ja, jag tröttnade på att räkna kalorier... Det var kul till en början men jag är en person som har svårt att hålla fast i rutiner, så jag slutade med det. Men jag har lovat mig själv att skriva matdagbok, dock inte lika detaljerat haha.
Nej, men jag är jättpeppad så nu ska jag fortsätta att bli motiverad! 
Imorgon bär det av till Stockholm så då har jag en hel tågresa att sitta och planera mitt framtida hälsosamma liv! 
Jag ska hålla er uppdaterade!

Justja, hann shoppa lite idag också. Skriver mer om det sen!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?