En droppe höjer havet
Publicerat den

Jag såg den här korta filmen på facebook häromdagen och jag tycker verkligen att ni ska se den. Tar typ en 30 minuter av eran tid och det är verkligen värt det! Joseph Kony måste stoppas, hur kan man blinka för det här? Jag började gråta när jag såg den, jag blir så berörd. Och så arg, hur kan världen låta bli att göra något åt det här? Jag mår fan illa av att tänka på det. Hur resonerar dom där högt uppsatta människorna som genom ett telefonsamtal kan förändra allt? Vi "vanliga" människor kan ju bara stå på sidan om och göra allt vi kan för att hjälpa. Vissa struntar i det, för "det spelar ändå ingen roll", fast det är ju det det gör. Den här filmen och historien är ett tydligt bevis på det. 
Se och avgör själv, här.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?