Carpe the hell out of this diem ♥
Publicerat den

Idag är en fullspräckad dag, men just nu har jag ett helt hus för mig själv och lite tid att bara ta det lugnt. Sedan är det dags att ta tag i dagens arbete så att jag får det klart. Kl. 12 ska jag vara på stan och då ska vi fixa ett ID-kort och äta lite, efter det så ska jag möta upp min bästa flicka för fika och snack som bara vi kan! Vi måste verkligen träffas oftare, hatar att vara borta från henne! Efter det så ska jag shoppa lite tror jag, pengar kom ju idag :) sen är det möte och förhoppningsvis hinner jag hitta tid för att fixa mig för sen bär det av på fest! Fan vad kul det ska bli att festa med mina brudar för första gången! Och efter det ska jag iväg och gibba! Haha, det var något ni kanske inte visste om mig! Jag tycker det är skitkul att spela dataspel som wow, lol och ja, kanske lär jag mig tycka om cs inatt också :) Så så skall jag spendera mig fredag.
Ska ni hitta på något kul? 


Jag hade tänkt försöka hinna med att träna också men nu kollar jag på klockan och ser att så blir inte alls fallet, jag har mindre tid än jag trodde på mig. Dags att jobba! 
Puss på er ni fina, ha en härlig fredag 

j

Jag tycker att den här bilden är så fin, jag längtar så himla mycket till sommaren!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?