Tid för mig själv
Publicerat den

Det blev lite ändrade planer ikväll och det slutade med att jag är själv. Men om jag ska vara lite optimist även fast jag är lite ledsen, så får jag väl säga att det är skönt med lite egen tid. Det är ganska sällsynt i mitt liv ska ni veta. Jag bor med min familj och pojkvän, vilket gör det svårt att vara själv. Så på så sätt så är det väl ganska skönt, synd att jag ogillar att vara själv bara!
Men jag får göra det bästa av situationen och jag tror jag tänker leka runt lite i polyvore! Känner att jag har lite inspiration att spotta ut på några kollage. På tal om det så har någon något önskemål på ett plagg som ni vill att jag ska matcha ihop eller ett kollage som ska utstråla en viss sak så är det bara att säga till!

Och när ändå det kom på tal så slänger jag upp ett till How to match kollage!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?