Olyckslördagen
Publicerat den

Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har varit mycket dom senaste dagarna. Tänkte iallafall berätta om olyckslördagen uppe i Hagsta där jag gjorde mitt första jobb som makeupartist i MHF. Det var väldigt kul och lärorikt. Jag blev tvungen att arbeta under stress och vara flexibel och anpassa mig. Stressen uppkom på jag inte fick ordentliga tider, jag hade liksom ingen satt deadline, jag visste inte när jag var tvungen att vara klar och när jag väl fick veta det så var det alltför kort tid. Men det gick bra!
Flexibel och anpassningsbar behövde jag också vara då jag inte visste vem jag skulle sminka. Jag visste den ena, min lillasyster. Och henne har jag sminkat 1000 ggr förut. Men jag visste inte vem den andra var. Kille? Tjej? Ljus? Mörk? Ingenting. Sen när hon väl kom så löste det sig ändå, det gick bra. Men jag vet att jag hade kunnat göra ett och annat bättre, men det tar jag med mig till nästa gång! :)
En bra erfarenhet och roligt var det iallafall! Här kommer lite bilder:
 
 
Är vi lika? 
 
Min törstdämpare under tiden, blodig Mojito! 
 
 
Såhär glada och blodiga var dom två skådespelerskorna!
 
 
Vad tycker ni? :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?