Min dag
Publicerat den

Kan inte fatta att klockan redan är över 18! Jag har verkligen varit igång hela dagen, ända sen kl. 8 imorse. Då tog jag mig ut på en pw med bästis i en timme, sen bar det av till affären och handlade till mamma och sen dess har jag fixat med rummet. 
Jag vet inte om jag har sagt det men jag håller på att göra om, helt. Just nu dras tapeterna av och alla lister (?) målas om. Det ska bli vitt vitt vitt! Åh jag längtar tills jag får börja inreda!  
Nästa move är att sängen ska bort, ikväll och fler nätter framöver så får vi sova i gästrummet istället. Men det gör verkligen ingenting, jag är bara så himla glad över att äntligen ha kommit igång! Tänkte visa före och efter bilder sen :)
 
Här är en bild från inatt när jag tog ett dopp i poolen, iiiiiiiiiiiskallt! Tänkte visa mer bilder sen för vi fick såna jäkla roliga! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?