Kvälla
Publicerat den

Nu är det snart dags för mig att sova, blir tidigt imorgon (6!!). Jag ska upp och jobba och bussen går en gång i timmen så jag får verkligen inte missa den! Behöver sömn, för det kommer bli en lång dag. Jobb hela dagen och på kvällen ska jag träffa en gammal vän, ska bli så kul! 
Känner på mig att nästa sömntillfälle är lååångt borta! Men jag tycker om att hålla mig sysselsatt! 
 
På tal om annat så har jag börjat med appen Shape Up Club igen. En väldigt bra app skulle jag vilja säga. Det gäller att komma ihåg att uppdatera bara, haha! Har även kommit igång med träningen lite smått igen, ska verkligen försöka hålla det nu. Följer det simpla mottot "Lite är bättre än inget."
 
Nåja, godnatt kära ni! Sov gott och hoppas att ni får en härlig dag imorgon. Sätter in iaf minst ett tidsinställt inlägg tills imorgon för jag kommer nog inte kunna uppdatera! Puss!
 
Tvungen att bjuda på denna, haha! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?