Äntligen hemma!
Publicerat den

...och efter det här tänker jag göra mig i ordning, för sängen saknar mig och det är ömsesidigt! Jag är trött som tusan men samtidigt väldigt glad. Det har varit en mycket bra dag, jag har fått nya bekantskaper och träffat en väldigt saknad vän. Ses typ bara en gång om året numera, från typ varenda dag till detta. Så himla sorligt, men jag är tacksam över att vi fortfarande håller kontakten. Läser du det här så ska du veta att du är en vän jag verkligen inte vill förlora, älskar dig faktiskt. 

Förövrigt så är jag så himla överlycklig över att jag inte har någonting jag måste göra imorgon. Så himla skönt!  Är det fredag imorgon? Ja det är det fan. Tiden går så himla fort så jag hinner inte med. 
Men nu är jag för trött för att skriva mer, godnatt kära vänner. Sov gott!
 
Just nu skulle jag vilja ha min prins här, så han kan sitta och spela gitarr tills jag somnar. Älskar när han gör det. Skynda dig hem älskliiing.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?