Vilket väder
Publicerat den

helt sjukt vilket väder det är ute alltså? Igår var det fullt med snö och nu har allting regnat bort.
Jag tänkte slänga in ett inlägg lite fort för nu ska jag börja fixa mig. Ska ner på stan snart. Måste lämna in böcker till biblioteket, jag är så jävla glömsk så jag har fått en räkning hem på 300 spänn. Lär kolla upp det, för så försenad är den inte. Känns lite mycket. 
Sen ska jag och min prins åka iväg på lite ärenden och så blir det mys ikväll! 
Imorgon bär det av till Stockholm, blir borta till torsdag eller fredag tror jag :) Uppdaterar därifrån såklart. Min lilla dator åker med. Vi ska hälsa på min pojkväns föräldrar och lite släkt för en sen jul. Kanske hinner vi träffa lite kompisar också, hoppas det :)

Nå, har det underbart så hörs vi snart igen! PUSS






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?