vacker dag
Publicerat den

Godmorgon! Idag skiner solen och jag är jätteglad! Allt känns så bra just nu, jag är lycklig. 
Ibland kommer det bara såna där dagar då jag är så himla tacksam för allt. Jag lever ett bra liv, jag har en familj, vänner, och mer som jag är så glad över att jag har. Sånt som inte alla har. Därför känner jag mig ibland som ett monster då jag klagar på saker som egentligen inte är någonting att klaga på. 
Men idag är inte en sån dag, idag är en bra dag!
Jag tänkte visa en bättre bild på nagellacken som jag fick hem. Dom är jättefina :) 

Den här har jag på mig nu. Älskar färgen, det syns bättre på bilderna över hur färgen ser ut. Det är så svårt att ta ett rättvist kort.

Ikväll tänkte jag och min prins bjuda hem några vänner på filmkväll. Kommer bli jättemysigt. Men först blir det att städa för oss. 
Ha det så bra så hörs vi sen! Kram






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?