Still in love with you
Publicerat den

Hej bloggen!
Kom precis ut ur duschen och vill bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte hunnit med och ärligt talat så har det glömts bort! 
Idag firar jag och min pojkvän 13 månader tillsammans, så vi har varit och fikat och haft det lite mysigt och nu ska vi ha det ännu mera mysigt. Jag älskar min prins 

Häromdagen, igår tror jag. Var jag inne på Nelly och hittade en jättefin klänning som jag bara var tvungen att klicka hem! Tänk er den här tillsammans med uppsatt hår, bruna ben och mina Zhob. Underbart! Den outfiten var det första som kom upp i mitt huvud när jag såg den och jag tänkte att den här bara måste jag ha! Möjligtvis så funderar jag på att sy om den lite. Fixa till en djup urrigning eller något åt det hållet. Men vi får se, jag vill se den på först.


Fin va?

På tal om bruna ben så planerar jag att börja sola solarium regelbundet. Förbereda mig inför sommaren liksom :)
Jag tänkte på det här för flera dagar sen men det har inte blivit av för jag har inte hunnit och jag har inte hittat någon som har haft tid att följa med heller. För jag är verkligen jätterädd för att ligga och sola ensam! Första gången så gjorde jag det nämligen och solariumet lät som om det skulle gå sönder och falla ner på mig direkt. Och jag var så rädd och kunde inte slappna av alls, och sen så stängdes den inte av som den skulle heller så jag låg därinne hur länge som helst! Usch, det var fruktansvärt.
Så jag måste ha med mig en solkamrat. Faktiskt så kanske min pojkvän ställer upp, jag är bra på att övertala och jag känner honom, jag vet hans svaga sidor! Mohahah!

Nej nu ska jag smörja in mig med min kära Coconut Body Butter och mysa ner mig med min fina pojke! Ha en fin kväll allihopa! 
Puss och kram 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?