Snart så är det heeeelg!
Publicerat den

Hejhej! Just nu sitter jag på sista lektionen i skolan, det ska bli så himla skönt med helg så att det är inte sant! Den här veckan känns det som att jag vekligen har åstakommit något. Första veckan på jobbet, och det är faktiskt roligt. Det trodde jag faktiskt inte för någon dag sen! Och på tal om jobbet så ska jag dit efter skolan, min pojkvän jobbar där idag och jag ska göra lite sällskap. Och sen så har jag blivit utlovat ett pris också! För igår så sålde jag mest och då skulle jag få ett pris idag. Så himla gulligt att dom gör så! :D
Jag har hittat ett par supersnygga skor på stan! Och dom kostar bara 499:-! Jag ska övertala mamma att låna mig pengar i förväg, för jag vill verkligen ha dom där! Och det finns bara tre exemplar kvar. Och faktiskt så är ingen av dom i min storlek. En är i 38, en i 40 och den andra i typ 36 eller något. Men hon i affären berättade att dom är väldigt stora i storleken så jag testade dom och visst hade hon rätt! 38orna passade jättebra! 
Så nu hoppas jag bara på att dom är kvar och att mamma är på bra humör idag. Om inte, så blir jag tvungen att vänta tills vecka6. För då kommer det in nya. 
Hur lång tid som helst ju :(
Men nu måste jag plugga lite. Puss puss!
Jag och mina fina Sofia 


Vackra Klara och jag 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?