Skolan igen
Publicerat den

Nu sitter jag i skolan och har styling, det är roligt och skoj när man lär sig så mycket.
Tänker på sommaren, blir så himla inspirerad. Har hur många outfits som helst planerade!
Sitter och suktar efter just detta:
Sommar i Bourlongen (ön) tillsammans med mina närmsta. Jordgubbar, glass och smält choklad och ett par riktigt, riktigt snygga skor på fötterna. Bruna ben, vacker sommartunika och fina slitna shorts! Underbar musik och humöret på topp! Alla är gada och en varm kväll med fest och trevligheter nalkas. 
Fan vad jag längtar till sommaren. 
Vad säger ni tjejerna mina? Låter det inte underbart?



Amanda Rosenqvist

DET LÅTER JU UNDERBART DET! Men du får den här kommentaren bara för att du tvingade mig :) kul va? :D



URL: http://arosenqvist.blogg.se/


Mr Creepy

Men duuu, de låter ju tok mysigt de, kanske man får va med på ett hörn? :DDD



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?