Nu jävlar!
Publicerat den

Nu har skolan börjat igen och det känns jättebra! Jag är sjukt taggad och tänker verkligen ge järnet den här terminen. Jag läste nyss betygen från examinationen och jag fick ett C och ett E och resten A och B. 12 stycken uppgifter för er som undrar. Fy vad skönt det kändes att läsa det! Jag känner mig alldeles lättad nu! Så himla skönt. Det ger mig massa motivation och jag längtar faktiskt tills vi börjar jobba. Jag känner mig utvilad och full med energi att använda!
Igår jobbade jag också, första dagen på jobbet. I början kändes det inge bra och jag kände att det här kommer aldrig att funka. Men sen så bestämde jag mig för att ge det en chans ändå och efter ett tag blev det riktigt roligt tillochmed! Så ikväll ska jag jobba igen, på onsdag och torsdag också. Sen är jag ledig! Det känns väldigt roligt att ha ett jobb, skönt att tjäna sina egna pengar. Då kommer det bli mycket roligare att shoppa sen också! Känner mig mer stolt då, mer vuxen.
Så nu känns allting helt underbart och jag mår super. Jag ska göra allt för att fortsätta må såhär. Så nu måste jag tillbaka till skolplikter. 
Skriver senare. Puss och kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?