Jaaaaa, äntligen är dom häääär!!
Publicerat den

Mina fina Zhob från Nelly kom idag! Åh vad glad jag blir!! Haha, dom är högre än förväntat men jag älskar dom såklat ändå. Som jag har längtat... Dessa kommer verkligen användas flitigt i sommar kan jag lova! Men jag måste erkänna att det kommer ta ett tag att vänja sig vid längden. Plötsligt är jag 13 cm längre liksom, men klagar jag? Icke.
Här är dom iallafall, mina efterlängtade små älsklingar! Ta plats i min skosamling 














Jag var bara tvungen att ta med sista bilden! Min söta lilla Prince 
Och nu har jag verkligen bombat med bilder känner jag :) Men jag var bara tvungen, haha detta är långt ifrån alla bilder jag tog. Tycker om dom jättemycket! Nästa skoinköp blir från Melba! Ett par året-om skor! :D... eller kanske två?

Puss och kram 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?