Iväg
Publicerat den

Hej alla fina. Jag har nyss packat inför resan till Stockholm imorgon, vi blir ju borta ett tag så det gäller ju att få med sig allting man behöver :) Men som vanligt så kommer jag säkert komma på på tåget att jag har glömt någonting, händer nästan alltid. Speciellt om man ska vara borta en längre tid. Vi kommer antagligen hem igen på fredag eller lördag, så det blir ett par dagar.
Justdet! Jag tänkte visa två saker som jag köpte för att tag sen! Jag glömde lägga upp det på bloggen då, men nu så kommer det.
Det är ett par svart skor, ca 10-12 cm klack, tror jag? Den ser kortare ut på bilden dock.
Och en guldring, väldigt annorlunda. En orm som liksom slingrar sig runt fingrarna, en dubbelring alltså. Skitfin, älskar annorlunda saker :)
Nå, nu ska jag fortsätta att packa det sista och sen ska jag ta det lugnt lite. Tänkte lägga mig ganska snart. Vill vara utvilad tills imorgon :)
Kram på er






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?