En sak till...
Publicerat den

Innan jag går vill jag också skriva ett inlägg till min underbara bästa vän Sofia Sundin. En sån fantastisk människa är du! Jag kan lita på dig i vått och torrt och du känner mig bättre än någon annan vän. Vi kommer superbra överrens och jag är så himla glad att vi kommit varandra såhär nära. 
Du är guld värd, min vän. 

2012 ska bli vårt år! Vi ska ha så himla roligt och skapa så många minnen! Och haha, knäppa kort. Det är vi så bra på ju ;)
Som sagt, jag är otroligt tacksam för våran vänskap. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du vet när jag är ledsen och du vet att du får mig glad igen. Du har hjälpt mig så himla många gånger ur problem genom att ge mig ett annat perspektiv. Jag är så glad att du finns där för mig, hjärtat. 
Min bästis, fina flickan.
Jag älskar dig.



Sofia

Åh raring, vad rörd jag blev! Sitter här med en tår i ögat. Du är världens bästaste bästa vän! Älskar dig också, supermycket. Puss!<3<3<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?