En dag för mig själv
Publicerat den

Hej finisar! Idag börjar många i skolan, själv är jag en av dom som börjar imorgon istället. Och jag är taggad. Jag känner mig ganska uppvilad. Men idag hade jag tänkt att jag skulle ladda upp inför skolan ännu mer. Chill blandat med lite städa och fixa. Jag älskar när det är rent och fint. Det ger mig bara mer energi och jag vet att om jag vaknar upp imorgon i ett stökigt rum som det är nu, så kommer dagen säkert att bli ganska skit. Så därför tänker jag städa och jag ska också komma ihåg att plocka fram en outfit till imorgon. Så slipper jag bli stressad över att det inte finns någonting att ta på sig imorgon. Jag blir helt utan inspiration när jag är stressad och allt blir fult.
Ikväll tar jag ett mysigt bad med hårinpackning, ansiktismask och tända ljus för att varva ner lite. 
Nej, jag ska göra den här dagen riktigt bra!
Igår la jag upp en bild på shorts, och här kommer en till. Jag får så himla mycket inspiration till dom här  bilderna. Och nästa gång jag är i sthlm så kommer jag köpa massvis med nitar! Det finns en jättebra affär på plattan. Billigt också. Men frams till dess så får jag använda mig av det jag har redan. 
Och jag tror faktiskt att jag ska ta en av min pojkväns gamla jeans och göra om till ett par slitna shorts. Eftersom det är en annan form på hans byxor så blir dom här shortsen höga i midjan. (Jag har för stora höfter för att ha dom där, haha.) Men det gör ju absolut ingenting, för jag älskar höga shorts! Så jävla snyggt med en instoppad skjorta! Snyggt till nästan vad som helst faktiskt. 

Här är några outfits jag hittade på www.myfashionbeautytips.com. Skitbra sida!
Jag totalälskar tjejens hår på bild 2!

Skriver mer sen! Nu ska jag städa rummet! PUSS






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?