borta bra, men hemma bäst
Publicerat den

Hej, nu är jag hemma igen. Underbart skönt. Men vi är väldigt trötta. 
Hemma väntade bl.a ett paket från Elf på mig. Jag knäppte kort på sakerna och visar här under. Jag tog även kort på kavajen. Jättefina saker, är väldigt nöjd!
Vi hade som sagt med oss en tv hem också, och den har vi fixat upp nu lite fort. Min pojkvän har redan börjat "testa" den, sitter och spelar gör han, haha! Men det är lugnt, jag sitter och peppar honom och samtidigt har jag tid för bloggen lite. Haha, man är ju kvinna. 

Här är vad det är för något:
- 5 stycken olika nagellack
- En cuticle Pen
- 5 st lösögonfranspaket
- 1 all-over color stick, färg: light beige
- Två läppstift
- 1 palett, 6pc
- 1 palett, 32pc
- 1 palett, 48pc
- 1 palett, 100pc
- En pincett med silverstenar på, tyckte den var så fin!
- 1 Eyelid Primer
- 2 Studio Cream Eyeliner
- 1 Studio Mascara Primer
- 1 Lip Balm SPF 15
Jag är sjukt nöjd med sakerna, var bättre än vad jag trodde faktiskt. Rekommenderar sidan. Tog inte lång tid att få hem heller och så är det ju sjukt billigt.
Bilden är ju absolut inte rättvis om jag säger så. Färgen är mer ljus. Men jag är förövrigt nöjd med den, den är jättefin! H&M 50:-
Och så slänger jag in bild på våran tv. Skönt att äntligen ha en. Utan blixt och med blixt. Haha, ja ni ser ju att han sitter och spelar. Men jag klagar inte på han, jag tycker ju också sånt är kul!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Förövrigt så tänker jag byta design för jag är sjukt less på att texten blir sådär stor. Jätteirriterande. Det var ju inte så i början. Någon som vet vad det beror på eller vad man kan göra åt det? För fixas texten blir jag glad, för jag gillar det som det är annars. Nå, säg till om ni vet något är ni snälla! :)
Det blev ett långt inlägg, menmen. :) 
Ha det superbra! Nu ska jag och min karl mysa ner oss framför en film. Pussar och kramar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?