Myshelg
Publicerat den

Hej finisar! Var ett tag sen jag skrev, men jag har kännt att det varit skönt att bara strunta i det ett tag. Men nu är jag igång igen! (Hoppas jag, haha.) 
Den här helgen har varit mysig, jag har haft en myskväll med min bästa vän, jag har åkt skridskor med både henne och min älskade och bara slappat! Helt underbart faktiskt. Nu har jag och min Simon städat rummet och det känns alldeles jätteskönt att det är fint och fräscht igen! Fast vi var nära på att elda ner hela huset, haha! Nej, men det gick bra :)
Nu ska jag snart gå ner och duscha och sen blir det bedtime!! Hur skönt som helst, vill verkligen vara uvilad imorgon och reda för en helt ny vecka! Faktiskt den sista innan sportlovet, hur motiverad blir man inte då då? Ska ge järnet nu den sista veckan. Så att jag kan gå på sportlov och känna att jag förtjänar det! Så jag ska komma ihåg att plocka fram kläder tills imorgon också, så kan jag sova ut lite längre :) Smink behöver jag inte oroa mig för heller, jag har varit sminkfri ett tag nu och tänker fortsätta så. Det är verkligen jätteskönt.
Testa det tjejer, om ni inte redan gjort det!
Nu blev det mycket text. Så jag lägger upp några bilder också, bambi på hal is! 
Ha en underbar söndag och hoppas att eran vecka blir fin, puss och kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?