12/2 2012
Publicerat den

Hej alla fina!
Det verkar inte bättre än att jag tog en bloggpaus helt utan förvarning. Men jag måste erkänna att det var riktigt skönt. 1 veckas tid och det har skett en del förändringar i min vardag.
- Jag har börjat sola, och tänker fortsätta göra det. Torsdagar och söndagar, here I come! Jag känner att det verkligen är någonting som jag behöver. Det är så himla skönt att bara ligga där i 12 minuter och känna hir fridfullt det kan vara. Jag slappnar så sällan av, så nu blir det ändring på det!
- I samband med min första solning så öppnades mina ögon ännu mer. Jag fick en inblick i hur mycket folk (jag) stoppar i mig varje dag! Tack vare fina Ullis som berättade för mig, så är jag påväg in i ett mycket hälsosammare liv! Jag laddade ner en app som heter ShapeUp Club. Jag tycker att den är jättebra so far! Började igår och nu ska jag fortsätta tills jag märker skillnad. Känner mig jättepeppad! Om du läser Ullis, så tack till dig! Annars skulle jag fortsatt leva i min lilla ohälsosamma bubbla.
(Bilder från google, inte mina enga.)
- Och för att jag just nu är så peppad som jag är så ska jag passa på att börja träna nu också! Jag började liite smått igår då jag valde att gå istället för att ta mig fram på ett snabbare sätt. Men idag börjar allvaret, jag ska vänta på att min fina pojkvän vaknar och sen ska jag dra med honom ut på en lång promenad! Det är ju faktiskt riktigt fint väder ute idag. Men vilket är bäst? Att gå före eller efter frukost?
Fortsättningsvis så ska jag försöka hinna med en långpromenad varje dag, samt några eftermiddagsövningar (styrketräning). Och förhoppningsvis så ska jag börja dansa Zumba också! Så otroligt roligt och superbra träning!
Och vid närmare eftertanke så är en av de första sakerna jag ska göra att städa vårt rum! Det stinker fan ohälsa här inne! Det var ju städat för några dagar sen. Känner ni igen er?
Nu ska jag få upp honom och sen kör jag igång!
Puss och kram, skriver mer sen!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?