Linneas 18årskalas
Publicerat den

Linnea, en av mina bästaste vänner, fyller 18 idag. Men jag och Mando firade henne igår. Det såg ut ungefär såhär:
 
'
Lekledarna Janna och Daniel förberedde lek nr. 1
Jag lekte med ballonger och knäppte kort på Mando under tiden.
Sen började vi, födelsedagsbarnet först!
Det såg ut såhär:
Sen var det min tur!
Resultat:
Sen var det Mando och hon var professionell!
Sen lekte jag och Linnea med ballonger.
Och sen var det fiskedamm! Alla barn ville leka, men Linnea först såklart!
Sen gjorde jag och sen Mando förstås, men jag har ingen bild på henne just nu. 
Sen fick vi sena julklappar av Mando som tog 100000 år att öppna! 
 
Det var lite den dagen, när jag fått restena av bilderna så får ni mer! 
ALLA BILDER ÄR LÅNADE AV MANDO, hennes blogg här.
Fotograf: Mando
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?