Dan före dopparedan
Publicerat den

Imorgon är det julafton, hur knäppt?!
Allting har gått så himla fort så jag hinner inte med, någon mer som känner så? Det känns som att det var första advent nyss... Och nu är plötsligt julen här!

Min jul kommer att börja lite smått idag, för min bästa vän kommer i eftermiddag och då ska vi ha lilla julafton! Jag är så sjukt nyfiken på min julklapp från henne!! Jag har fått några ledtrådar, men jag fattar nada. 
Igår (!!) hittade jag hennes julklapp(ar), hon som köpte min i oktober liksom... Haha, men det är inte lätt, det måste ju vara perfekt! 
 
Så nu är det alltså dags att sätta igång! Jag ska städa, packa de sista julklapparna, duscha, hjälpa till att förbereda inför imorgon och sen ska jag mysa till här inne i rummet tills hon kommer! Hepp hepp!
 
Hur ska ni fira jul?
 



Anna

God jul Samyi!!! :D kram

Svar: På dig meed Anna!! :D STOOOR KRAM
Lisa-Marie "Samyi" Sandert



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?