Sommar?
Publicerat den

Imorse vaknade jag till tidigt, klockan kan inte ha varit mer än 6. Regnet öste ner ute och jag sov fast jag var vaken. Har ni någonsin upplevt det? Det kan vara både läskigt och magiskt, jag har upplevt både och. Men imorse var det magiskt. Regnet smattrade mot balkongen och förutom det och min älskades andetag så var det helt tyst. För en stund så halvsatt jag bara där i sängen och tittade ut. Sen somnade jag om igen. Det är såna där stunder som är värda att komma ihåg och leva för.
 
 
Idag har varit en väldigt lugn dag förövrigt. Jag och kissen har slöat hela dagen. Det är skönt med det ibland. Men jag är en sån person som får ångest om jag inte gör någonting vettigt av dagen. Så jag funderar och funderar vad jag ska göra. Det får ju inte vara för jobbigt heller, för jag är ju så slö idag haha! 
Plocka bär och baka? Städa? Pyssla? Skissa?
Det sistnämda är jag väldigt sugen på att göra. Det var ett tag sen. För er som inte vet så skissar jag både tatueringar och kläder. Hur kul som helst!
 
Exempel på två tatueringar jag skissat. Den första är en avritning och den andra har jag gjort helt själv.
 
  
 
Vad tycks? 
 
Nu ska jag se till att göra någonting av denna dag! Hoppas att ni har det bra. Puss och kram!

PS! Ni är skitdåliga på kommentera! Bättring. ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?